ES | EU

AZKEN BERRIAK / ULTIMAS NOTICIAS

DBH: ATE IREKIAK

Datorren ostegunean Urtarrilaren 24an arratsaldeko 18:30etan gure zentroa eta gure lan egiteko modua erakusteko ate irekien jardunaldia egingo dugu.

DBH: MATRIKULA

Informazio gehiago esteka honetan: Egin klik hemen

LIPDUP 2018

Euskaren eguna ospatzeko LipDup  bat egin genuen guztion artean. Hemen daukazue

ERAKUSKETA: A21, MARRAZKETA ETA EUSKARA

EUSKARAREN UNIBERTSOA 2018

Emanaldia azaroaren 27an izan zen eta Euskararen Unibertso taldeak antolatu zuen. Urtean bi bider elkartzen gara Ibarrekolandako Krisostomo Arriaga Kontserbatorioan zortzi ikasteetxetako ikasle eta irakasle antolatzen diren sarien inguruan topagune bat izateko.

ORTUTIK SUKALDERA 2018

3 DBH-ko ikasleekin, ORTUTIK SUKALDERA proiektua abian jarri dugu, hau da, ortua, sukaldea eta Biologia-Geologiako Dieta eta Osasuna ikasgaia elkarrekin uztartzen ari gara modu praktikoan.

Ikasleek udazkeneko entsalda goxo-goxoak eta osasuntsuak prestatu zituzten, bai sukaldari prestuak.

On egin!!

LIPDUP 2018

Euskaren eguna ospatzeko LipDup  bat egin genuen guztion artean. Hemen daukazue

ENEKURIRA IRTEERA

Azaroaren 23an, 3 DBH-ko ikasleak Enekuriko mendixkara igo dira: bidetik eta tontortxotik ikusgai dagoen paisaia eta landaretza behatzera.

Nerbio-Ibaizabaleko itsasadarraren udazkeneko paisai koloretsua eta anitza behatu dute. Biologia-Geologiako ikasgaiaren ezagutza praktikoa.
Gure ingurumena zaindu eta maitatzeko, ezagutza ezinbesteko lehen urratsa baita.