ES | EU

Acceso a la cuenta de correo iespedrodeluna

email     @ibarrekolanda.net

IBARREKOBLOGAK

IBARREKOLANDAKO MOODLE

BATXILERGOA 2014-2015

2014-2015 ikasturtean Batxilergoko ikasleak onartzeko Agindua

Behean dauden esteka hauetatik bete, imprimatu eta zentroan eman dezakezue Eskabide Orria. Artxiboa jaitsi (ez ireki), bete ezazu dagokizun Eskabide Orria, Batxilergo Madalitatea guztoko duzun araberakoa, imprimatu (bakarrik bete duzun orria) eta eraman zentrora, behar den dokumentazioarekin batera.

HEZKUNTZA ESKAINTZA BATXILERGO 1. MAILA

HEZKUNTZA ESKAINTZA BATXILERGO 2. MAILA

Gráfica Publicitaria: Jornadas "VISTA PREVIA"

BATXILERGOA: ATE IREKIEN EGUNA

• 2014-01-21 |

OHARRA: Oraindik Batxilergorako sartzeko prozesua ez dago irekita. Irekitzean web orri honetan bertan argitaratuko da.

Apirilaren 9 eta 10ean, 18:30etatik aurrera, 'ate irekiak' jardunaldiak ospatuko ditugu  2014/15 ikasturtean gure Ikastetxean Batxilergoko modalitateren bat egin nahi dutenentzat.

Apirilaren 9an: Giza eta Gizarte Zientziak, eta Arte Plastiko, Pintura eta Disenua

Apirilaren 10ean:  Zientziak eta Teknologia, eta Arte Eszeniko, Musika eta Dantza .

Bisitaldian, Institutuaren antolakuntza azalduko dizuegu eta instalazioak eta baliabideak ikusi ahal izango dituzue.

egin

TALLER EN LA FACULTAD DE QUÍMICAS de la UPV

EUSKERAREN EGUNA

BELDUR BARIK

2013ko "Beldur barik" lehiaketarako grabatutako bideoa. "PASO (de cebra)" izena du eta Bilbon dagoen IES Ibarrekolanda BHI instititutuko 1go Arte Eszenikoen Batxilergoko ikasleek grabatu eta interpretatu dute

BIDEO IKUSTEA

ALGO MAS QUE BAILE

Durante 10horas el alumnado del Bachillerato de Artes Escénicas ha particiapado en  un taller de Bailes de Salón. Cuando nos apasiona lo que aprendemos le sacamos chispas al tiempo. Bailar en más que moverse ritmicamente , supone respetar el cuerpo de la otra persona, sus ritmos y dificultades en el aprendizaje, implica esfuerzos compartidos, compromiso y trabajo..,para PODER DISFRUTAR Y CREAR JUNTOS.

VER VIDEO

AURKEZPEN EGUNA ANTOLAKUNTZA

LISTADO DEFINITIVO ADMITIDOS CICLO ASCT 13-14

RESULTADOS PRUEBA DE ACCESO CICLO GRAFICA PUBLICITARIA

Batxilergo eta DBHrako Matrikula. 2013-2014 ikasturtea

Matrikulazioaldia: Ekainaren 20tik uztailaren 5era, biak barne.

13-14 IKASTURTEA. ONARTUAK ETA EZ-ONARTUAK BATXILERREAN

ONARTUAK

• Matrikularen formalizazioa: 2013ko ekainaren 20tik uztailaren 5era arte
  • Behin betiko zerrendei gora jotzeko errekurtsoak jartzeko: 2013ko uztailaren 12ra arte

EZ ONARTUAK

PREMATRICULA CICLOS FORMATIVOS PARA 2013-2014

-En el centro educativo elegido: del 27 de mayo al 7 de junio de 2013
   -Entrega del Expediente Académico o del certificado de aptitud de la prueba de acceso, en el caso de no haber realizado dicha prueba en la convocatoria del año 2013 de la Comunidad Autónoma
    del País Vasco: Hasta las 14.00 h. del 28 de junio de 2013.
   -Lista provisional de personas admitidas y no admitidas: En el centro elegido, el 2 de julio de 2013.
   -Reclamaciones a las listas provisionales: hasta el 4 de julio de 2013
   -Lista definitiva de personas admitidas y no admitidas: 5 de julio de 2013
   -Formalización de la matrícula del alumnado admitido proveniente de otros centros: del 8 al 12 de julio de  2013
   -Formalización de la matrícula del alumnado en lista de espera: 15 y 16 de julio.
   -Recursos de alzada contra las listas definitivas: hasta el 5 de agosto de 2013.
   -Formalización de la matrícula del alumnado de nuestro centro, tanto si repite como si promociona: Del 17 de junio al 5 de julio
   -Horario de oficina:
        De lunes a viernes
                                                   Septiembre....mayo................08.30-16.00 h
                                                   Junio...................................08.30-15.00 h.
                                                   Julio y Agosto.......................09.00-13.00 h.

PRUEBA DE ACCESO CICLO SUPERIOR GRAFICA PUBLICITARIA