ES | EU

IBARREKOBLOGAK

IBARREKOLANDAKO MOODLE

ARRAUNEAN ERREKAN

Urriaren 24an , 1 DBHko ikasleekin Bilboko itsasadarrera arraun egitera joan ginen.

Egun zoragarria!
Karolatik, hau da, Euskaldun Zubitik, udaletxeraino  bidaiatu ziren gure arraunlari trebeak.
Hona hemen irudi batzuk oroitzapenerako.

ARRAUN!

EUP!

4 DBH URDAIBAI BIRD CENTER-en

Pasa den urriaren 24an, Ibarrekolandako DBH 4.Mailako ikasleekin Urdaibai Bird Center-era joan ginen ARRANO ARRANTZALEAREN ERREKUPERAZIO PROGRAMAN parte hartzeko. Han ezagutu genituen hegazki honen ezaugarriak eta tokiko talde batek egiten dituen 5 arranoen jarraipena. Europa eta Afrikako hainbat ikaslek parte hartzen dute programa honetan.

Hango behatokietatik hainbat hegazki ere ikusi genituen eta baita ibilaldi ederra ere Biosferako Erreserba den paduratik.

Informazio gehiago: www.birdcenter.org

Eskolako Agenda 21 Proiektuak antolatutako jarduera

ESZENIKOKO IKASLEAK

Eszenikoko ikasle batzuk Deustuko Business School-ek antolaturiko jardunaldietan parte hartu zuten. Aho bete hortz utzi zuten bere esperientziak kontatzen. Hemen dituzue adibideak!

BIDEO GEHIAGO: Maider LegarretaBeñat Arizabaleta

SURF IRTEERA

Aurten ere, Heziketa Fisikoko mintegiak hondatzara irteera antolatu du. 1go Batxilergoko guztiek ondo baino hobeto pasatu dute olatuetan jolasten. Hemen duzue adibidea (Dron batetik grabaturiko irudi ikusgarriekin harrituta geratuko zarete)

CINE INVISIBLE - FILM SOZIALAK zinemaldiaren PALMARESA

cine invisible

Orain, urriaren 27tik 31ra,  PALMARESA, film sarituak aukera izango duzu.

Bilboko KONTSERBATORIOAN.

Ordua, 19:00etan.

SARRERA DOAN. Lekua bete arte.

ANIMATU! ETOR ZAITEZTE!

ANTZERKI SARIAK

Aste bateko antzerki-kanpusean egon ondoren, Madrilgo “Maria Guerrero” antzokian ospatu zen sari-banaketaren emanaldiaren bideoa duzue beheago.

2. Batxilergoko ikasleek ondo baino aprobetxatu zuten, baita Arte eszenikotako irakasleak Patxo Landa ere.

BADATOR ZINEMA IKUSEZINAREN 6. JAIALDIA!

Aurten ere IES Ibarrekolanda BHI

CINE INVISIBLE - FILM SOZIALAK

zinemaldiaren egoitza izango da.

Urriaren 13tik 17ra

Lekua :  Areto nagusia.